donderdag 24 maart 2016

SOL februari 2016

Ik ben een beetje laat met het posten van de SOL van de maand februari maar ik heb heel erg last
van mijn rug en zit heel weinig,
 eigenlijk bijna niet achter mijn bureau te hobbyen.
Baal ik natuurlijk heel erg van maar ja, aan een hernia kun je niks doen, 
dat kan iedereen overkomen helaas....
Maar......ik heb de afgelopen week in gedeelten toch wat dingen gemaakt/afgemaakt.
Waaronder de SOL van februari.


 Dit was het pakketje wat we kregen....

Mijn postbode vind het leuk om de stempel mee enveloppen dubbel door de bus te doen of zo

 want dit was de 2e die gevouwen bij mij aankwam.

 Maar ik heb er toch nog wat leuks van kunnen maken.

                     




















Vind dit super mooi papier, zo vrouwelijk, de bloemen en die leuke stippen kan voor allebei.
Je kunt er een waxine lichtje in doen, maar ook een paar snoepjes 
of nu voor de Pasen en paar eitjes.

Het was weer een leuk projectje, bedankt Stempel Mee
 en tot komende vrijdag, de 25ste maart.
Ik hoop dan live mee te doen.

--------


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS