maandag 15 februari 2016

SOL januari 2016 (stempel mee)

We kregen weer een heel leuk pakketje, elke keer weer een verrassing, 
van Stempel Mee.
Ik heb tot nu toe alle keren mee gedaan en vind het heel erg leuk, 
dus blijf dat wrs doen.


Echt leuke kleuren, helemaal mijn smaak.
Zag iedereen met bloemen in de weer en ik dacht laat ik eens wat anders doen.
Een niet voor de hand liggende stempelset.
en zie hier het resultaat....:




Heb getracht het in de paar kleuren van het cardstock/DSP en dat is me gelukt.
Ik vond het een heel erg leuk doosje.
Voor herhaling vatbaar.
Op naar de volgende maand.

Dit heb ik allemaal gebruikt...
Built for Free Using: My Stampin Blog

A Nice Cuppa Photopolymer Stamp Set by Stampin' Up!
deze set vergeet ik toe te voegen maar hiervan heb ik de hartjes gebruikt....
----------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS