donderdag 3 december 2015

NIEUWS.....nieuws...NIEUWS...!!

Kan je niet wachten met bestellen uit deze heerlijke nieuwe catalogus voor het voorjaar 2016.....

Als je besluit dat je, net als ik demonstratrice van Stampin Up!® wilt worden, en in december een starterkit van SU aanschaft, dan mag jij direct producten uitzoeken uit de nieuwe catalogus voor in je starterkit.
Je bent dan ook een van de eersten die deze mooie spullen in huis kan hebben en er mee aan de slag kan gaan.
Een starterskit kost € 129,00 en je mag producten uitzoeken met een waarde van: € 175,00. 
Dus dan heb je direct al een "kadotje" van € 46,00....

Dat lijkt mij een SUper deal..., toch...!!!!
En zoek je nog iets van een kadotje voor in je schoen of voor onder de kerstboom...

Verwen jezelf eens een keertje en meld je aan.

Je kunt me altijd mailen of een pb sturen en ik leg je alles uit zodat je exact weet hoe het werkt.
Je hoeft het niet te doen als "werk" maar je kunt natuurlijk ook hobby demo worden.
Ik hoor graag van je..



En vergeet niet dat we in januari die geweldige aanbieding hebben :
De SALE-A-BRATION...

Gratis een prachtig kado uitkiezen uit deze gids bij een besteding van elke € 60,00
Wie wil nou geen gratis kado ???

Van 5 januari tot 31 maart 2016




------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS