maandag 9 november 2015

GRATIS maand labels

Doordat ik erg druk ben met mijn werk en alle dagelijkse beslommeringen er omheen, 
kom ik weinig tot niet aan knutselen toe...
En dat is ten 1e heel vervelend omdat ik geen tijd heb, 
maar ten 2e ook jammer dat ik niet fijn met mijn hobby bezig kan zijn.
Because I'm so very bussy, with work and the things around it,
I hardly can make time free for my hobby

Ik maak elke maand voor mijn klanten (bestellers en workshoppers)
een kado label en dat moet ook nu weer gebeuren 
voor de maand November..!
I make a free tag, every month for my customer and workshoppers
and I also need to do that for the month of November.


Dit zijn de voorgaande labels...
* augustus : links met THANKS
* september : midden met WARM WISHES
* oktober: rechts met HELLO FALL

This are the previous tags:
* August : on the left (THANKS)
* September : in the middle (WARM WISHES)
* October : on the right (HELLO FALL)

en dan nu even een sneak peak van de maand NOVEMBER...
a sneak peak for the month NOVEMBER

Als je ook elke maand een kado tag wilt ontvangen, volg dan een workshop of 
doe een bestelling en je kunt ook gaan verzamelen....

Ik heb ook elke maand een uitdaging waar je aan mee kunt doen onder de zelfde voorwaarden
(bestelling plaatsen en/of workshop volgen)
Kijk maar bij vorige maand.....


Ik ga gauw verder........
tot later.

-----------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS