vrijdag 2 oktober 2015

BEDANKJE voor mijn moeder

 Voor mijn moeder heb ik enkele weken geleden
 een hele mooie grote sta-kaart gemaakt....
Verschillende materialen bij een workshop van Ineke Bezemer.
Ik blijf het leuk vinden om ook workshops bij anderen te doen.
Inspirerend en vaak is het voor mij een uitdaging op een andere manier kaarten te maken.
Niet altijd vind ik het drukke leuk, maar deze is voor het doel heel passend.
Mijn mams had iets moois voor me/ons gedaan en verdiende wel een BEDANKJE..


Ze vond hem prachtig en hij staat al weken op het kastje, zodat ze er naar kan kijken.


Bij deze kaart heb ik geen Stampin Up!® gebruikt maar dat kan natuurlijk prima.
Misschien maak ik hem nog eens , maar dan met SU.

---------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS