zondag 4 oktober 2015

3e workshop WCMD 2015

Gisteravond alles in mijn hobby hok, maar eens even lekker uitgezocht en opgeruimd, 
zodat ik vandaag, zondag, voor mijn werk nog even  
de 3e WCMD workshop kan maken.

Deze was weer erg leuk maar ik heb er iets totaal anders van gemaakt dan het voorbeeld,
 ten eerste, omdat ik geen Halloween mens ben 
en ten tweede omdat ik weer eens een mannenkaart wou maken.


 Het is een flip-over kaart


een kaartje
in een


soort van envelopje....

Het is een maritiem thema geworden, licht van kleur,
maar toch voor een jongen of een man geschikt.


Built for Free Using: My Stampin Blog



Dit was de 3e en laatste workshop van WCMD 2015 
Hoop dat jullie er van genoten hebben en dat het jullie inspireert 

Tot een volgende keer...
en een fijne zondag nog


-----------------------------------------

1 opmerking:

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS