dinsdag 1 september 2015

Bedankjes...nieuwe ideeen..

Hallo volgers...

Ik heb besloten om elke maand een speciale tag te maken voor mijn klanten die een 
bestelling hebben geplaatst en/of workshopgasten.
De maand augustus is het deze geworden...


Gemaakt met mijn favoriete set uit de anual catalogus: 
Awesomely Artistic


En voor mijn dames met een grote bestelling nog een leuk kaartje met de prachtige nieuwe set uit de herfst/winter catalogus...:
Lighthearted Leaves


 -----------------------

Ook stuurde ik iets mee voor de uitdaging die ik
vanaf deze maand
in het leven heb geroepen.
Deze keer is het een nieuwe leuke doily 
(Spider Web Doilies 139622 5,50 € | £4.25 24 black doilies. 12.1 cm. Acid free, lignin free)


Maak iets leuks, je mag zelf weten waar je het bij/mee gebruikt en mail het voor
de 25ste van de maand naar:
agreable.stampin.fun@hotmail.com
Je kunt helaas alleen mee doen als je de benodigdheden van mij hebt ontvangen.
Dus............wordt nu klant of volg een workshop en doe mee,
 want per maand is er iets leuks te winnen.
Variërend van een kleine tot een wat grotere prijs...
Ik post jullie creaties op mijn blog en fb en laat Eline uiteindelijk "blind"kiezen.

Deze eerste keer laat ik zien wat ik meegestuurd heb, maar de volgende maand
 (oktober) is een verrassing........

Ik kijk uit naar de mailtjes met jullie creaties.

tot later.

-----------------------------

1 opmerking:

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS