maandag 10 augustus 2015

Najaars/Winter catalogus 2015

Begin september komt voor de klant de najaars/winter catalogus uit.
Als je demo bent....dan heb je een groot voordeel want bij ons is de papieren catalogus 
afgelopen week in de bus gevallen.
Ik had al wel iets op de computer gezien, maar ik blijf een papieren versie gewoon 
het lekkerste vinden.
Kopje thee en op de bank, doorbladeren...kiezen....weer doorbladeren, lijstje  maken.
Je kent het wel.....

Dit is hem dan.

Krijg je ook zo'n zin in de kerst en de korte dagen waarin je meer tijd maakt om te knutselen...
Het is een dunne catalogus maar er staan weer super leuke dingen in.


Mijn bestelling is onderweg, dus ik heb even een foto van een collega hier neergezet, zodat jullie al een beetje een indruk krijgen wat het gaat worden.
Zodra het binnen is, post ik mijn "buit"....!!!!

Tot later...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS