maandag 6 juli 2015

Home Made markt in Den Haag

Afgelopen zondag stond ik samen met een vriend op de 
Home Made markt in Den Haag



Aan het weer lag het niet want het was tot een uur of half 3 heerlijk....
toen kwam de regen en de wind..
We hebben alles maar ingepakt want het publiek ging ook naar huis.
Mijn SU collega Angelique Stempelkeuken stond schuin tegenover ons en
doordat ik de blog van de Creatieve Harten had gevolgd wist ik dat net
voordat ik mijn auto in ging pakken.
Toen maar besloten mijn echte SU spullen en catalogussen thuis te laten.
Wil niet in het vaarwater van een Haagse demo zitten.
Ze bedankte me daarvoor..........
want vaak zat is collegialiteit onder creatievelingen ver te zoeken !

Het ging mij zondag dus om de verkoop van mijn kaarten en mijn breisels voor mijn goede doel:
BREIPROJECT.HAARLEM
Maar helaas......bij lange na niet de kosten eruit dus....geen goede dag voor mij en mijn mooie doel.

Mijn mede kraamgenoot had een super dag, dat dan weer wel.
Heel fijn voor hem want hij maakt prachtige stoere dingen.
We hebben heerlijk gebrainstormd en plannen gemaakt.
Vrijdag aan de slag in Den Haag....

Zo zag zijn stuk van de kraam er uit aan het begin van de dag...



Echt de moeite waard om even op zijn fb pagina te kijken.

------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS