zondag 31 mei 2015

You Can Create It MEI 2015 nr. 5

Mei 2015 nr. 5




Dit kwam door de bus.....

 dit heb ik er van gemaakt....
 en dit heb ik er voor gebruikt !



Ik heb een retired set overgenomen
van een collega en ik vond hem zo 
leuk dat ik hem voor deze challenge 
heb gebruikt.








                               Als je een opmerking onder aan  de pagina wilt plaatsen, graag....
Vind je mijn blog ook leuk en wil je mijn wel en wee volgen, meld je dan aan 
als volger van deze blog.
Je bent van harte welkom......!

If you like, you can leave a remark on the bottom of this blog,I would like that......
Do you like my blog and do you want to follow the things I make or do,
than please join my blog.
You are more than welcome,,,,

-----------------------------------

1 opmerking:

  1. Leuke uitvoering van het pakketje. En ik heb ook enorm blij met jouw vriendschap! Leuke set!

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS