vrijdag 20 maart 2015

SUper challenge #80 * CASE IT ! *

De SUper challenge van deze keer is CASE-en van onderstaand voorbeeld.
The SUper chalenge this time is CASE-ing the example below.


Ik moest toch voor mijn zoon en schoonzoon een kaart maken, omdat ze een ander huis hebben gevonden.
Dus dan maar e.e.a. combineren toch...
I had to make a crad for my son and son in law, because they have an othere house, so I combined the two of them.


 Dit is wat ik er van gemaakt heb.
This is what I made of it....


Omdat ik het erg druk heb met mijn werk en alles er omheen, ga ik bij de challenges wat minder grote blogs maken...bv geen materialen meer vermelden.
Je kunt ze op de overzichtsfoto altijd wel zien, en vragen mag natuurlijk altijd.
Even een mailtje sturen is altijd mogelijk.
Because I am very bussy with my work and other things, I'm goin g to reduce the amount of tekst (dicriptions) on my blog.
You can always send me an email if you have any questions of course.



Als je een opmerking onder aan de pagina wilt plaatsen, graag.....
Vind je mijn blog ook leuk en wil je mijn wel en wee volgen, meld je dan aan 
als volger van deze blog.
Je bent van harte welkom......!

If you like, you can leave a remark on the bottom of this blog,I would like that......
Do you like my blog and do you want to follow the things I make or do,
than please join my blog.
You are more than welcome...

-----------------------------------

5 opmerkingen:

  1. Leuk! Geniaal ook die filmstrip met dat huisje erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel Juud.....weer eens iets anders..!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk geworden! Het huisje komt er idd leuk uit zo! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt weer voor het meedoen Connie !! Wat zijn die stippies leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS