donderdag 26 maart 2015

Around the World #37 *CONFETTI*


Al weer een poos niet mee gedaan aan een challenge van Around the World,
 dus vanmiddag maar eens aan de slag....
It is a while ago that I made something for the 
Around the World challenge, so this afternoon I made this...

 Kleuren/colours:
* Crisp Cantaloupe
* Calypso Coral
* Basic Black

Als je een opmerking onder aan de pagina wilt plaatsen, graag.....
Vind je mijn blog ook leuk en wil je mijn wel en wee volgen, meld je dan aan 
als volger van deze blog.
Je bent van harte welkom......!

If you like, you can leave a remark on the bottom of this blog,I would like that......
Do you like my blog and do you want to follow the things I make or do,
than please join my blog.
You are more than welcome...

-----------------------------------


1 opmerking:

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS