zaterdag 28 februari 2015

You Can Create It februari 2015 (nr. 2.)



Februari 2015 nr. 2

 Dit is wat we kregen deze keer met de post.
-Ellegant Eggplant CS
-Perfect Plum CS
-SAB Irrisisteble CS
-Stukje wit lint
-1 doorzichttig knoopje
-een uitgestanst rondje Whisper White

Ik was weer erg nieuwsgierig en eigenlijk van plan er snel iets mee te doen, maar.....ik kreeg een longontsteking en tot overmaat van ramp na precies 2 dagen me iets beter te voelen, lag ik plat met een fikse buikgriep (norovirus)
Dus.............. ik heb me net uit bed gesleept en getracht er iets van te maken.


  En dit heb ik na heel lang nadenken en puzzelen er van gefreubeld....

Hoop dat jullie het leuk vinden....
Volgende keer een leukere en uitgebreidere blog...ik duik tussen de warme lappen....
Ik ga eerst maar eens...........BETER WORDEN...!


                          Als je een opmerking onder aan de pagina wilt plaatsen, graag.....
Vind je mijn blog ook leuk en wil je mijn wel en wee volgen, meld je dan aan 
als volger van deze blog.
Je bent van harte welkom......!

If you like, you can leave a remark on the bottom of this blog,I would like that......
Do you like my blog and do you want to follow the things I make or do,
than please join my blog.
You are more than welcome...

-----------------------------------

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS