zaterdag 31 januari 2015

You Can Create It januari 2015 Nr. 1

You Can Create It 

januari 2015

Elke maand een nieuwe enveloppe,
elke maand ander materiaal
en elke maand een leuke uitdaging.

Een initiatief van Caroline vd Straaten en Inge Groot om elke maand een pakketje op te sturen naar alle deelnemers die daar dan een eigen draai aan moeten geven en een creatie van maken die we via de mail aan hen zenden en op hun blog en onze eigen blog worden getoond, per de 1e van de nieuwe maand.
Ik heb me voor een half jaar opgegeven en vond het leuk die 16e....deze post te ontvangen.


Dit is de in houd van de maand januari 2015:

En dit zat erin:
* Real Red CS
* Whisper White CS
* Stacked with Love DSP
* Rood lintje
* Paper Doily
* 3 hele kleine zilveren splitpennetjes













Het was even denken...wat zal ik maken, welke stempelset kies ik ....wat maak ik.
Het is de eerste keer dat we op deze manier te werk gaan, dus nogal nieuw voor me.

Mijn eerste gedachten waren....Rood >>> Valentijn en dat is het ook geworden,
Een leuke Valentijns kaart voor mijn lief.....



 Op de liefde........PROOST...!!!


Ik heb de stempelset You are Loved voor gekozen, een Valentijnset van vorig jaar, 
waar ik alleen de grote sierlijke tekst stempel van heb gebruikt.
Daarbij: 
* Real Red inkt
* Banner Punch
* Bow Builder Punch
* Ovals Collections Dies
Tombow lijm
Foam blokjes


Ik ben heel erg benieuwd wat de anderen er van hebben gemaakt, dus wil je kijken wat hun creaties zijn, klik dan HIER en je wordt doorverwezen naar de blog van Inge Groot.

Wat zal er volgende maand in onze brievenbus liggen........??.
Tot in februari.........


========================

4 opmerkingen:

  1. Leuk valentijnskaartje voor je lief Conny, ik vond het ook heel spannend om het pakketje te krijgen en er mee aan de slag te gaan. Fijne zondag, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitwerking heb je ervan gemaakt! Super gaaf om bij iedereen alle creaties te zien! Echt heel erg leuk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS