zondag 2 februari 2014

Team dag......CRAZY CRAFTERS (1 febr. 2014)

Even een verslagje van onze hele gezellige teamdag bij Deborah in den Haag.

Zaterdag was het dan 1 februari....waar we als Crazy Crafters team al weer een poosje naar uitkeken.
Dus op tijd alles klaarleggen en inpakken.....
Knutselspullen..swaps.....lekkere hapjes....alles moet mee, in de auto richting Den Haag.
Voor Wendy en Tryntsje was het de eerste teamdag dus lekker zitten kletsen en zo kennis met elkaar gemaakt.

Toen was het tijd om de swaps te ruilen...altijd een feest en er waren weer erg leuke dingen gemaakt...
kijk maar op de foto.
....en nog speciaal iets extra's van mijn lieve downline...Tryntsje

Ik was zelf natuurlijk ook lekker bezig geweest en had uiltjes gemaakt met Crazy oogjes....
(we heten de crazy crafters he...vandaar !)
 Dit waren mijn swaps

Toen aan de slag met een foto lijstje pimpen...idee van Deborah, erg leuk.
Ik heb al eens 3 lijstjes met vlinders gemaakt, dus nu wou ik iets anders...en het werden hartjes en banners !


En dit...is het geworden...!!



Ik heb hem in de kamer neergezet en mijn vriend vond hem ook mooi geworden...

En hieronder staan alle lijstjes met inhoud en je ziet...iedereen maakt iets anders met eigen creativiteit en ze zien er allemaal erg leuk uit.


We hebben heerlijk uitgebreid geluncht en in de resterende tijd heb ik nog een leuk
bijpassend notitieblokje gemaakt...

Toen alles een beetje opgeruimd, Deborah bedankt voor de gastvrijheid, iedereen gezoend en weer in de auto naar huis...moe maar zeer voldaan....

Op naar de volgende teamdag......!!!!

Is dit nou iets waarvan je denkt....
JEETJE...DAT WIL IK OOK !!! 
Neem dan contact met me op en ik geef je alle info en 
wie weet ben je er de volgende keer OOK bij....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS