zondag 13 oktober 2013

8 oktober 2013

 

Vandaag is het dan zo ver.....


Ik ben met ingang van 8 oktober 2013 Stampin 'Up! 
demonstratrice geworden.

Al jaren maak ik kaarten en andere decoratieve dingen.
Ik heb een brede "hobbyinteresse" en net als vele creatieve mensen heb en doe ik teveel.
Vaak is een mens zoekende, ook op het gebied van hobby's.
Ik heb al van alles gedaan en daar natuurlijk ook de benodigde spulletjes voor.
Kaarten met o.a: 3D, zandschilderen, theezakjes, magnolia stempelen, krijt.....gewoon teveel om op te noemen.......!!!
Daarnaast heb ik docenten opleidingen gedaan op het gebied van Powertex/Paverpol en daar mooie dingen mee gemaakt, zoals beelden en schilderijen en ook workshops mee gegeven.
Ben een tijd Kippers-cursusleidster geweest en combineerde toen allerlei hobby's.
Van dakpan/servet/schildertechniek tot textielverven en van glas- en porceleinverven en schilderen op hout tot kaarten maken....oneindig veel verschillende dingen.

Ik ben er nu achter dat naast alles wat ik al doe en gedaan heb, mijn liefde toch het meeste bij het kaarten maken ligt....
de combi stempelen/ponzen en papier......!!!

Heerlijk tussen mijn spulletjes "scheppend bezig zijn" vind ik top....
Daar kan ik heel gelukkig van worden.
EN........., daar ben ik nu wel achter, gaat er niets boven een prachtige crispy afdruk van de bijzondere en veelzijdige stempels van Stampin 'Up! en de daarbij behorende ponzen/dies en het prachtige papier......
Echt smullen voor de liefhebber van op elkaar afgestemde kleuren en patronen.

De catalogus ligt op mijn nachtkastje en de wensenlijstjes zijn oneindig lang en ontelbare keren herschreven.......dat zegt volgens mij genoeg.


Ik moet nog een hele hoop leren van dit geweldige merk en alles wat daar aan vast hangt, maar heb er helemaal zin in en ik hoop dat ik daar de kans voor krijg.

Mijn "upline"  Miriam v Eyden uit Almere, heeft me met open armen ontvangen, daar wil ik haar nog heel hartelijk voor bedanken en ik hoop dat ik niet te lastig ben met al mijn vragen, want er komt nogal wat op je af als je hier aan begint, maar dat zal straks allemaal wel gesneden koek zijn....
Kwestie van wennen denk ik, net als veel dingen in t leven.

Hoe deze blog ingedeeld gaat worden, daar moet ik nog een weg in vinden, maar mocht er iemand vragen hebben dan kun je altijd contact met me op nemen.
Het mail adres is: 
agrable.stampin.fun@gmail.com

                                                  Dit was het even voor nu,
                                                                       tot laterzzzzz.........

 


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS