donderdag 25 september 2014

Around the World Card challenge (AW 25)

Ik dacht laat ik ook eens mee doen met een card challenge....

Het thema is:
 "Dank je wel"....
AW 25

Dus nog maar een keertje de veertjes uit de kast gehaald en mijn nieuwe stempelset
Another Thank You erbij er gebruikt om het thema "Dank je wel" te laten zien.
Ik heb deze set van mijn upline Miriam van Eijden gekregen voor het behalen van mijn Brons 3 niveau.
Ik mocht zelf een set uitkiezen en deze sprak me aan omdat het zoveel mogelijkheden heeft...


Ik heb hiervoor gebruikt:


Stempelsets:
Another Thank You
Tape it
Four Feathers + Feather framelits dies

Big shot
All Abloom DSP
Whisper White cardstock
foam blokje en plak parels
Tombow glue

Inkt:
Crisp Cantaloupe
Wild Wasabi
Early Espresso
Stampin Trimmer
Simply Scored Scoring tool

Ik hoop dat het inspirerend werkt en jullie me willen volgen.....
.en volgende keer probeer in weer mee te doen.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk en mooi rustig met deze kleuren, fijn dat je ook meedoet met een uitdaging, het is echt heel leuk en inspirere.d om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zeker heel leuk, was een gedoe om t voor elkaar te krijgen...maar t is gelukt

      Verwijderen
  2. Soft and very nice! I am very happy to know you. Thank you for your participation!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for your complement and I hope you will continue to follow my blog.
      It would be nice if you joined it.

      Verwijderen

WAT IS JOU FAVORIETE KLEUR VAN DE NIEUWE IN-COLORS